wtorek, 8 grudnia 2015

Cześć wszystkim! Mam na imię Maciej i mam 22 lata. Studiuję dziennie na Politechnice Warszawskiej i moją pasją jest siłownia oraz zdrowy styl życia. Wielu studentów poza nauką dużo imprezuje, ja poświęcam ten wolny czas na kształtowanie swojego ciała no i oczywiście na robienie posiłków. Gdy byłem młodszy, marzyłem, żeby zostać dużym napakowanym gościem. Aktualnie za swoje cele stawiam sobie wystartowanie w zawodach męskiej sylwetki i zrobienie kursu trenera personalnego, aby poszerzyć swoją wiedzę. Na tym blogu chciałbym poruszyć wiele ciekawych tematów, a także dawać wam zastrzyk motywacji, dlatego zapraszam wszystkich do odwiedzania mojego bloga :)


Zapraszam również na mojego instagrama FITBRYSK
http://www.online-instagram.com/user/mackob04/253699309

Powyżej zdjęcie z aktualnej masy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz