poniedziałek, 14 grudnia 2015

Cheeseburgery 


Każdy z pewnością przyzna, że na początku swojej przygody z siłownią i zdrowym stylem życia, ciężko utrzymać czystą i zdrową dietę. Dieta nie musi być monotonna i nudna. Starajcie się urozmaicać sobie dotychczasowe posiłki i twórzcie zupełnie nowe. Nie jedźcie cały czas kurczaka z ryżem, bo szybko się Wam to znudzi…  

Ja dziś przyrządziłem sobie 2 podwójne cheeseburgery. Całość zajęła mi około 15 minut, więc nie jest to jakieś skomplikowane danie do zrobienia. Wykorzystałem do tego 2 bułki żytnie (akurat takie były w piekarni).

Kotlety wołowe smażyłem na oleju kokosowym, który jest dobrym zamiennikiem zwykłej oliwy. Jest on jednym z najzdrowszych tłuszczy na świecie. Zawiera witaminy B1, B2, B3, B6, C, E, kwasu foliowego, potasu, wapnia, magnezu, żelaza, fosforu i cynku stanowi nieocenione źródło składników odżywczych.

Do burgerów dodałem jednego całego pomidora i kilka liści sałaty oraz 4 plasterki sera żółtego. Całość około 1600 kcal 92b/64w/100t.

Masa sama się nie zrobi! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz